Thursday, December 29, 2011

♥♥sALAm pErkEnALAn♥♥

Assalamualaikum w.b.t


Salam Perkenalan saya hulurkan..
Moga Allah memberi keberkatan setiap langkah kita di dunia ini...


......♥♥_♥♥_♥♥_♥♥_♥♥_♥♥_♥♥_♥♥_♥♥_♥♥_♥♥......

:: Nama diberi Nor Azlina Azman
:: Lahir pada 9 Okt 1989
:: Di hospital Besar Kuala Terengganu

:: Orang tersayang ♥♥ di dunia Zainun iaitu mak saya
:: Orang dikasihi ♥♥ di dunia Azman iaitu ayah saya

:Anak pertama dari 5 orang adik-beradik
:: Ada 3 orang adik lelaki
:: Dan 1 orang adik perempuan

Mohammad Azrin

Muhammad Azizul & Muhammad Azmi

Nur Azwani

Hobi suka membaca novel dan mendengar muzik..
Cita² nak jadi seorang yang berjaya di dunia berbahagia di akhirat..
insyaAllah....
.
......♥♥_♥♥_♥♥_♥♥_♥♥_♥♥_♥♥_♥♥_♥♥_♥♥_♥♥......

:: Harapan jauh di sudut hatiku ingin menjadi seorang insan yang taat, anak yang solehah, kakak yang dicontohi, muslimah yang sejati, sahabat yang baik, pelajar yang cemerlang & yang sewaktu dengannya...

"Ya Allah! Jadikanlah aku bunga idaman para mujahid...
Bunga idaman agama! Aku mahu kelopakku indah tanpa sedikitpun kotoran. Jadikanlah aku wanita solehah, wanita mukminah!"


insyaAllah...

......♥♥_♥♥_♥♥_♥♥_♥♥_♥♥_♥♥_♥♥_♥♥_♥♥_♥♥......

Setakat ini sahaja coretan pertama dalam blog yang baru tercipta ^_______^

Wallahualam...

Hasil C0retan,
Cik liena..




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...